پایگاه مجازی امام علی(ع)

پایگاه مجازی امام علی(ع)

وبلاگی برای معرفی مقام ولای حضرت علی(ع) و معرفی اقتصاد مقاومتی
پایگاه مجازی امام علی(ع)

پایگاه مجازی امام علی(ع)

وبلاگی برای معرفی مقام ولای حضرت علی(ع) و معرفی اقتصاد مقاومتی

القاب امام علی(ع)

سلام گام پانزدهم  

این هم القاب امام علی (ع) ، این رو هم اضافه می کنم که من باید از امین هادوی که مطلب خطبه ی بی الف تشکر کنم.

ادامه مطلب ...

داستان های امام علی(ع)

سلام گام چهاردهم 

از شما عزیزان معضرت می خواهم زیرا چند روز  از من و مطلب جدید خبری نبود داشتم قسمت امام علی کتاب چهارده معصورو براتون تایپ می کردم شما می توانید این فایل را به صورت pdf دانلود کنید

 باز هم مثل همیشه روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.  ادامه مطلب ...

اخلاق امام علی(ع)

سلام گام سیزدهم 

اخلاق پیامبران و امامان (ع) همیشه باعث عجایبی زیبا شده .گفتم پس می شود من آن اخلاق را به شما نشان بدهم البته اخلاق امام علی.


روی  ادامه ی مطلب کلیک کنید . امید وارم از این مطالب کمان کیف را برده باشید.

منبع:سایت تبیان 

  ادامه مطلب ...

نهج البلاغه

سلام  گام یازدهم

 همه ی شما میدانید نهج البلاغه کتابی است که در آن سخنان امام علی نوشته شده است .

آیا در نهج البلاغه اندیشه کرده اید میدانید من برای همین سایتی را معرفی میکنم که در آن متوان مفهوم نهج البلاغه را پیدا کرد

                             

                      روی ادمه ی مطلب کلیک کنید                   

                                                                      

ادامه مطلب ...

پیشگویی های امام علی

سلام گام دهم 

چند روز بود که دیگر از من خبری نبود زیرا خانواده ی من و خود من مشغول عید دیدنی بودیم راستی عید شما مبارک یادم رفت اول تبریک بگم .

در گام دهم من پیشگویی های عجیب امام علی را می گذارم . منبع این اطلاعات سایتmolamali.ir  می باشد  واین اطلاعات

در این قسمت این سایت می باشد  http://molamali.ir/1389/07/پیش-گویی-های-تاریخی-امام-علی-ع//1389/07/پیش-گویی-های-تاریخی-امام-علی-ع/  

خدا حافظ  ادامه مطلب ...

زندگی نامه ی کامل

سلام گام نهم

دیدم در مطلبی که گذاشته ام زندگی کامل امام علی(ع) موجود نمی باشد پس مجبور شدم از مجله ی رشد کمک بگیرم


و این مطالب از وب سایت رشد می باشد.  ادامه مطلب ...

سخنان گهر بار آن حضرت

سلام گام هشتم


این هم بهترین قسمت وب یعنی سخنان گهر بار امام اول ما شیعیان 

ادامه مطلب ...

زندگی نامه ی آن حضرت

سلام گام هفتم

 

این هم گل سر سبد وبلاگ یعنی زندگی نامه ی بزرگ وسرور شیعیان امام علی

روی ادامه یمطلب کلیک کنید 

ادامه مطلب ...

شیر خدا

سلام گام ششم


واقعا چه زیبا سرود شهریار شعر شیر خدا را


گفتم در گام ششم مولودی زیبا از این استا دانا بگذارم 

ادامه مطلب ...

شعر سرایی

سلام  گام پنجم

توجه توجه هرکس بهترین شعر ا بسراید جایزه میگیرد

لتفا آثار خود را به این ایمیل ارسال کنید

روی ادمه یمطلب کلیک کنید

 

ادامه مطلب ...

متن همای رحمت

سلام  گام چهارم

این هم متن همای رحمت  ادامه مطلب ...

امام علی

سلام گام  سوم و دانلود آهنگ حامد زمانی

روی ادامه ی مطلب کلیک کنید  ادامه مطلب ...

علی ای همای رحمت

سلام

این هم گام دوم شعر زیبای همای رحمت را دانلود کنید  ادامه مطلب ...

خطبه ی بدون نقطه

 

سلام من  در اولین گام وب برای شما خطبه ی بدون نقطه ی ایشان را می گذارم

امید است از وبلاگ ما راضی باشید

بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید 

ادامه مطلب ...