پایگاه مجازی امام علی(ع)

پایگاه مجازی امام علی(ع)

وبلاگی برای معرفی مقام ولای حضرت علی(ع) و معرفی اقتصاد مقاومتی
پایگاه مجازی امام علی(ع)

پایگاه مجازی امام علی(ع)

وبلاگی برای معرفی مقام ولای حضرت علی(ع) و معرفی اقتصاد مقاومتی

ذولفقار

سلام گام سی ودوم سلا م من این بار برای شما مطالب ی درمورد ذولفقار می گذارم.

حتما ادامهی مطلب را ببینید. 

ادامه مطلب ...

نظر سنجی

سلام موضوع نظر سنجی ها عوض شده ومن داستان  برای نظر سنجی آخر می گذارم.

ادامه ی مطلب  ادامه مطلب ...

مجموعه اشعار در مورد امام علی(ع)


 با سلام گام سی ویکم 

من دنبال مجموعه اشعار امام علی می گشتم  تا برای شما کاربران عزیز بگذارم و به سایت فرهنگی مذهبی فلاح برخوردم

امید است شما لذت ببرید

ادامه مطلب ...

سخنان امام علی(ع) درمورد حضرت مهدی(عج)

  سلام گام سیم 

من علی رضا سیفی مدیر این  وبلاگ میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) را پیشاپیش به به شما کاربران تبریک می گویم.

حال که در این ایام هستیم بهتر است بدانیم حضرت علی(ع) در مورد حضرت مهدی(عج)چه گفته اند.

روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.

  ادامه مطلب ...

معرفی یک سایت


سلام من در گام بیست و نهم 

به شما عزیزان وبلاگی را معرفی می کن که در مورد قرآن  کریم  استاد منشاوی است ...

علاوه بر آن‌شما می توانید مجموعه ای از دلاوری های حضرت راببینید

ادامه مطلب ...

معجزات امام علی(ع)

سلام گام بیست وهشتم

این دفعه برای شما عزیزان معجزات عجیب امام علی(ع) را می گزارم امید است شما فقط یک بار نظر بدهید 

روی ادامه یمطلب کلیک کنید.  ادامه مطلب ...

زیارت نامه

سلام گام بیست وهفتم 

هر کسی به زیارت ائمه (ع) می رود باید درباره ی ایشان مطالبی بداند و برای ایشان زیارت نامه ای بخواند .

من برای شما زیاتنامهی امام علی(ع) را میگذارم. ممکن است بعضی وقت ها نخواند. امید است خوشتان بیاید. 

ادامه مطلب ...

نظر سنجی

سلام 

من دوباره به نظر سنجی عمل می کنم وداستانی از امام رضا(ع) را برای شما عزیزان می گذارم.

خواهش می کنم دوباره رایی بدهید. 

ادامه مطلب ...

شعر امام علی (ع)

سلام گام بیست وششم 

در این گام مانند گذشته برای شما شعری از امام علی(ع) را میگذارم.  ادامه مطلب ...

تولد امام علی (ع)

سلام گام بیست وپنجم 

در مطلب قبلی فیلمی از لحظهی شهادت امام علی (ع) را گذاشتم حال برای شما مطالبی در مورد تولد امام علی (ع) میگذارم.  ادامه مطلب ...

لحظه ی شهادت امام علی(ع)

سلام گام بیست وچهارم 

من داستان تولد وشهادت امام علی(ع) را برای شما عزیزان گذاشته ام ، اما این دفعه می خواهم 

برای شما فیلم شهادت امام علی را می گذارم . 

در آینده من برای شما داستان کامل شهادت امام علی(ع) را می گذارم.  ادامه مطلب ...

سخنان امام علی(ع) در مورد ایرانیان

سلام گام بیست وسوم

من مطمعن هستم که شما به دنبال این هستید که سخنان امام علی درمورد دوست چیست .

برای مطاله روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.  ادامه مطلب ...

آیت نازله در مورد امام علی(ع)

سلام گام بیست ودوم

آیا شما دوست دارید آیات نازله در مورد امام علی (ع) رابدانید .

پس روی ادامه دی مطلب کلیک کنید.  ادامه مطلب ...

جنگ های امام علی(ع)

سلام گام بیست ویکم

بعضی از شما حتما به دنبال جنگ ها و نبرد های امام علی (ع) می باشید به شما پیشنهاد می کنم 

مطالب را خوانده ونظر خود را بدهید.  ادامه مطلب ...