پایگاه مجازی امام علی(ع)

پایگاه مجازی امام علی(ع)

وبلاگی برای معرفی مقام ولای حضرت علی(ع) و معرفی اقتصاد مقاومتی
پایگاه مجازی امام علی(ع)

پایگاه مجازی امام علی(ع)

وبلاگی برای معرفی مقام ولای حضرت علی(ع) و معرفی اقتصاد مقاومتی

نظر سنجی

سلام موضوع نظر سنجی ها عوض شده ومن داستان  برای نظر سنجی آخر می گذارم.

ادامه ی مطلب  شفاگرفتن جوان از دست صاحب الزمان(عج)

آیهالله کاشانی فرمودند: شخصی به نام نوروزی برای من نقل کرد:
پسرم مریض شد وقتی دکتر بردم گفتند سرطان است، چندین دکتر مراجعه کردم، همه گفتند درد ایشان درمان ندارد.
ناچارا پسرم را به انگلستان بردم تا آنجا هم بعد از چند روز آزمایش و عکسبرداری همین تشخیص را دادند و گفتند:
اگر عمل هم بکنید فایده ندارد؛ بارها به خدا عرض کردم خدایا این همه ثروت را که به من عنایت فرموده اید از من بگیر فقط این یک پسر را برای من نگهدار، عاقبت پسرم را از بیمارستان انگلستان مرخص کردم سوار هواپیما شدیم به طرف تهران در حالی که سرم دستش بود و از شدت درد ضعیف شده بود، یک نفر در هواپیما به من گفت:
این مریض را چرا اینجا آورده ای، گفتم کجا ببرم.
گفت: مسجد جمکران.
این جور مریضها را باید صاحب الزمان - روحی له الفداه - شفا دهد، من در همان هواپیما نذر کردم که اگر خداوند به پسرم شفا دهد یک بیمارستان به نام جمکران بنا کنم.
شروع کردم در هواپیما با امام زمان(عج) راز و نیاز کردن، عرض کردم: ای پسر فاطمه به حق فاطمه زهرا (علیها السلام) به این پسر شفا عنایت فرما.
در همین حال بودم که یک مرتبه پسرم از خواب بیدار شد و گفت بابا به من انار بده، گفتم چشم، تهران که رسیدیم به تو انار می دهم.
بار دوم از خواب بیدار شد گفت: بابا به من بیسکویت بده.
معلوم شد که در خواب دیده سید بزرگواری برای ایشان انار آورده و فرموده شما خوب شدید سرم را بیرون بیاورید چون تهران رسیدیم سرم را از دست ایشان بیرون آوردم دیدم حالش خیلی خوب است چند روز در تهران ماندیم به دکترها مراجعه کردم آزمایش و عکسبرداری کردند و گفتند:
پسر شما سالم است، چون قبلا دیده بودند گفتند این فقط معجزه بود که خداوند به واسطه صاحب الزمان - روحی له الفداه - و مسجد جمکران ایشان را شفا داده.
(- مسجد جمکران تجلیگاه صاحب الزمان: ص 117.)


نظرات 1 + ارسال نظر
fgdg 1393/09/30 ساعت 10:37

قالب وبلاگ شما خیلی بد شده>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد