پایگاه مجازی امام علی(ع)

پایگاه مجازی امام علی(ع)

وبلاگی برای معرفی مقام ولای حضرت علی(ع) و معرفی اقتصاد مقاومتی
پایگاه مجازی امام علی(ع)

پایگاه مجازی امام علی(ع)

وبلاگی برای معرفی مقام ولای حضرت علی(ع) و معرفی اقتصاد مقاومتی

نظر سنجی

سلام 

این بار به نظر سنجی پاسخ می دهم و داستان امام حسین را می  گذ ارم. ادامه مطلب ...

ازدواج خوبان

سلام گام بیستم 

باز هم تولد امام علی (ع) را تبریک عرض میکنم .

 بخش جالب وبلاگ ازدواج خوبان میباشد .

برای دیدن متن روی ادامه ی مطلب کلیک کنید.  ادامه مطلب ...

اس ام اس

سلام 

گام نوز دهم برابر شد با تولد امام شیعیان امام علی (ع) .

اینجانب علی رضا سیفی این روز مبارک و فر خنده را به شما کاربران و شیعیا ن عزیز تبریک عرض می نمایم.

روی ادامه ی مطلب کلیک کنید تا اس ائ های تولد ایشان را ببینید.  ادامه مطلب ...

سخنان بیشتر

گام هجدهم 

سلام 

تو فکری که یه مسلمون چه ویژگی هایی دارد

باز هم از نقل از امام علی (ع).

 لتفا گام پنجم را جدی بگیرید .

 

ادامه مطلب ...

نیایش های امام علی (ع)

سلا م 

 گام هفدهم  

من وبلاگی زیبا به نام زندگی نامه و نیایش های امام رضا (ع) داشتم . از این وبلاگ بازدید عجیبی شد حال من نیایش های امام علی (ع) را برای شما می گذارم.

 منبع این نیایش ها سایت تبیان می باشد. ادامه مطلب ...

تصاویرامام علی(ع)

سلام 

گام شانزدهم  وبلاگ را به طوری نوشتم یا طراحی کردم که شما بتوانید عکس های امام علی را ببینید.


یه خبر دارم از امروز امین هادوی به من در طرا حی وبلاگ کمک می کند .

 و از کاربرانی که تازه وارد وبلاگ شده اند در خواست می کنیم  به صفحه های در گر نیز بروند.

باز هم روی ادامه ی مطلب کلیک کنید